www.touba.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
www.touba.com

منتدي الروائع والاحلام

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جميلة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
loai
منتدي الروائع والاحلام
منتدي الروائع والاحلام
loai

نكت جميلة Empty
مُساهمةموضوع: نكت جميلة   نكت جميلة Empty4/9/2007, 11:25 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
دى شويه نكت ليكو بس يا رب تعجبكو

مرة واحد مجنون كان بيكتب جواب فدخل الدكتور عليه قاله بتعمل ايه قاله بكتب جواب لنفسي فراح الدكتور قاله بتكتب فيه ايه فرد عليه المجنون يامجنون هو لسة جالي عشان اعرف
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy:D
واحد فافى وهو نازل من البيت أمه سالته رايح فين؟ فقال لها مش هقولك انا حر ، نزل ووقف تاكسى فالسواق ساله على فين يا باشا؟؟؟ قال له يعنى أنا مقولتش لامى هقول لك أنت
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
واحد غبي معاه 150 جنيه. قاعد يقسمهم ويقول 50 جنيه للسكن، 50 جنيه للأكل، و50 جنيه للبانجو. الباب خبط. مين. افتح بوليس. راح مقطع الخمسين جنيه بتاعة البانجو
مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها
واحد نايم جنب مراته فسمعت صوت، بتقوله يا قوم يا راجل فى حرامى فى الصاله، قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، قالتله يا راجل فى حرامى فى اوضه النوم قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، وبعدين قالتله يا راجل حرامى شالنى وماشى قالها روحى ماتخفيش سايبة فى البيت سبع
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
مرة ندل ماشى مع واحد صاحبه قاله ارهنك على كام ان اللى ماشية مع الراجل هناك دى اسمها فوزية قاله وانت عرفت ازاى قاله اصلها مراتي
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
سألو واحد بخيل طحن: تعمل ايه لو الدنيا برد؟ قال: أروح جنب الدفاية. قالو: ولو الدنيا بردت أكتر؟ قال:أقرب من الدفاية. قالو: ولو بردت أكتر؟ قال: ألزق في الدفاية. قالو: طب ولو نزل تلج؟ قال: أشغل الدفاية بقى وأمري لله
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
مره اتنين متاخرين على المدرسه الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنيه ضيعه مني وبدور عليها فمسك التانى وانته ايه اللى اخرك قاله أصل انا اللى كنت دايس عليها
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
مره واحد سرق فرخه وراح عند البحر نضفها وكلها جه الضابط وقاله انت سرقت الفرخه قاله لا يا باشا قاله الضابط والريش ده؟ قاله دى نزلت تستحمى و قالتلى اخلى بالى من الهدوم

مره 5 بيحشيشو راح جيه البوليس راح كله رمى الحشيش و خبوه تحت المعزه راح جيه البوليس المعزه قالت ماءء البوليس قلها قولي الكلام ده في القسم

مرة واحد ركب دش فوق السطح فعلشان ماحدش يقرب منه من السكان بنى حواليه كوخ وقفله وقال للسكان انا حاطط أسد في الكوخ ده فمحدش يقرب منه أحسنله ، السكان فضلوا خايفين يطلعوا السطح لحد مايوم الشجيع بتاعهم طلع وراح فاتح الكوخ راح نازل جري ووشه أصفر السكان قالولوه ايه شوفته ، قالهم لأ أنا شوفت الطبق اللي بياكل فيه بس

طلع مجموعة صيادين يصطادو وكل ما يصطادو حاجه كلابهم تجري تجيب الفريسه ما عدا كلب واحد بيخاف من صوت الرصاص فقالو لصاحبوه خده الافراح اللي بيحصل فيها ضرب نار كتير عشان يتعود على الرصاص وبعد ما اخده لمدة 6 شهور رجع يصطاد تاني أول ما ضرب نار الكلب اعد يزغرط

مره ثعبان قابل ثعبان لقاه بيعيط قالوا انت بتعيط ليه رد اصلي انا نظري ضعيف قالو بسيطه ركب عدسات وبعد يومين وهو معدي لقاه بيعيط تاني قالو انت بتعيط ليه تاني، رد اصلي اكتشفت ان اللي بحبها من عشرين سنه طلعت خرطوم
Very Happy:D:D Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
KRKR
مشرف قسم الكوميديا والفكاهه
KRKR

نكت جميلة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جميلة   نكت جميلة Empty5/9/2007, 10:14 am

ههههههههههههههههههههههههههههههه

حلوة اووي بتاعت الخمسين جنيه دي يا لؤي

هههههههههههههههههههههههههههه

بس هو اكيد عمل كده عشان النيه بس كانت للحشيش ..

هو البوليس دوقتي بياخد بالنيه هو كمان ولا ايه .هههههههههههه

تسلم يا لؤي باشا .....
KRKR
KRKR

نكت جميلة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جميلة   نكت جميلة Empty5/9/2007, 10:14 am

يوووووووو قصدي للبانجو ...

ههههههههههههههههه

يلا ما كلها بفلوس ..ههههههههههههههه

شكرااااااا