www.touba.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
www.touba.com

منتدي الروائع والاحلام

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

التوافق في الحب....

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نغم الحياه
مشرفة قسم الصور
مشرفة قسم الصور
نغم الحياه

التوافق في الحب.... Empty
مُساهمةموضوع: التوافق في الحب....   التوافق في الحب.... Empty19/12/2007, 4:10 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اولا انا عارفه اني مقصره في حق المنتدي وعارفه اني مقصره في حق القسم اللي المفروض اني مشرفه عليه لكن البركه فيكم بقا قايمين بالواجب وزياده ومره تانيه بقولك يااحمد لو تحب تعين مشرفه غيري انا مش هضايق لان المهم مصلحه المنتدي وكل الاعضاء هنا اخواتي وثانيا احب اقولكم انكم وحشتوني اوووي وعشان عيد بقا وكل سنه وانتوا طيبين فقلت ادخل ارخم عليكم شويه وبعدين وانا قاعده جات علي بالي كده حاجه حبيت اخد رايكم فيها طبعا كلنا عارفين ان الحب بيجي كده مره واحده زي القضا المستعجل واننا مش بنفكر ولا نعمل حسابنا في اي حاجه طيب تعملي ايه لو انتي حبيتي واحد وطلع اقل منك في المستوي التعليمي ومش قصدي انك في كليه قمه وهو كليه عاديه لاءانا اقصد لو انتي في كليه وهو معهد او دبلوم يعني اقل منك في المؤهل نفسه ياتري هتحاولي تنهي كل حاجه وتنسيه ولا مش هتفرق معاكوالسؤال بردوا موجه للشباب هتفرق معاك ان البنت اللي هترتبط بيها تكون من نفسك مؤهلك التعليمي ولا لاء؟وياتري الحب بين اي اتنين لازم يكون فيه توافق ولا الحب المفروض يجي كده يعني زي ماتيجي تيجي ارجو المناقشه وانا في انتظار الردود اترككم في رعايه الله وامنه
Emoo
منتدي الروائع والاحلام
منتدي الروائع والاحلام
Emoo

مُساهمةموضوع: رد: التوافق في الحب....   التوافق في الحب.... Empty25/12/2007, 11:15 pm

بتفرق من شخص حسب الشخص يعنى حسب الشخصيه و

طريقه تعاملها بس غالبا بتفرق عموما مفيش واحد بيحب يحس ان حبيبته اعلى منه مهما كان واثق من نفسه ومهما كنت شخصيه فالراجل راجل مهما كان
قمه الرومانسيه
مشرفة قسم الرومانسية
مشرفة قسم الرومانسية
قمه الرومانسيه

مُساهمةموضوع: رد: التوافق في الحب....   التوافق في الحب.... Empty4/1/2008, 12:10 am

انا اولا يشرفنى انى انضم للمنتدى وعلى فكرة انا اخدت بالى دلوقتى بس ان نغم الحياه اللى انا باحترمهاجدا

وعلى فكرة يانغم انا محمد على عضو فى اللينك وعارفك كويس جدا واتمنى ان تتقبلينى وتتقبلى ردودى

وانا بالنسبه للموضوع ده

الولد ممكن يرتبط ببنت اقل منه فى التعليم لكن البنت لا ولو اتقبلت هو اكيد بعد كده هيحس بالفرق

واتمنى ان تتقبلى مرورى
احمـــــد رجب
Admin
Admin
احمـــــد رجب

مُساهمةموضوع: رد: التوافق في الحب....   التوافق في الحب.... Empty6/1/2008, 11:25 am

بتفرق فعلا
ممكن واحد يكون متعلم وفظ وجاهل بفن التعامل والعكس
وممكن واحد يكون تعليمة بسيط لكنة مثقف ويستطيع ان يجاري
اكبر العلماء في الحديث
الاختلاف حسب طبيعة الشخص
وما ينطبق على الولد ينطبق على البنت
والمهم في الزواج ليس قدر التعليم
المهم قدر التفاهم بين الطرفين وقرب وجهات النظر بينهم
https://touba.ahlamontada.com
نغم الحياه
مشرفة قسم الصور
مشرفة قسم الصور
نغم الحياه

مُساهمةموضوع: رد: التوافق في الحب....   التوافق في الحب.... Empty23/1/2008, 4:07 am

Emoo كتب:
بتفرق من شخص حسب الشخص يعنى حسب الشخصيه و

طريقه تعاملها بس غالبا بتفرق عموما مفيش واحد بيحب يحس ان حبيبته اعلى منه مهما كان واثق من نفسه ومهما كنت شخصيه فالراجل راجل مهما كان

عندك حق يا ايمو اغلب الرجاله مش بيحبوا يحسوا ان البنت اعلي منهم او انجح منهم بس انا شايفه ان البنت الذكيه هي اللي تحاول تنجح وفي نفس الوقت ماتحسسوش بده يعني تحسسه دايما انها محتاجه له وانها من غيره مش هتعرف تتحرك ولا تروح في اي حته

وشكرا ليكي يا سكره علي رايك وعلي مشاركتك الجميله
نغم الحياه
مشرفة قسم الصور
مشرفة قسم الصور
نغم الحياه

مُساهمةموضوع: رد: التوافق في الحب....   التوافق في الحب.... Empty23/1/2008, 4:10 am

قمه الرومانسيه كتب:
انا اولا يشرفنى انى انضم للمنتدى وعلى فكرة انا اخدت بالى دلوقتى بس ان نغم الحياه اللى انا باحترمهاجدا

وعلى فكرة يانغم انا محمد على عضو فى اللينك وعارفك كويس جدا واتمنى ان تتقبلينى وتتقبلى ردودى

وانا بالنسبه للموضوع ده

الولد ممكن يرتبط ببنت اقل منه فى التعليم لكن البنت لا ولو اتقبلت هو اكيد بعد كده هيحس بالفرق

واتمنى ان تتقبلى مرورى

ده انا اللي يشرفني انك تكون من زوار مواضيعي

ازيك يا محمد اهلا بيك في المنتدي وفي الموضوع ربنا يخليك علي كلامك الجميل ده بس عشان انت شخصيه محترمه جدااا

وانا بردوا متفقه معاك شويه بس زي ماقلت ل ايمو ان البنت بتلعب دور كبير في انها تحسسه بالفرق ده او لا

شكرا لرايك ومشاركتك يا محمد
نغم الحياه
مشرفة قسم الصور
مشرفة قسم الصور
نغم الحياه

مُساهمةموضوع: رد: التوافق في الحب....   التوافق في الحب.... Empty23/1/2008, 4:12 am

احمـــــد رجب كتب:
بتفرق فعلا
ممكن واحد يكون متعلم وفظ وجاهل بفن التعامل والعكس
وممكن واحد يكون تعليمة بسيط لكنة مثقف ويستطيع ان يجاري
اكبر العلماء في الحديث
الاختلاف حسب طبيعة الشخص
وما ينطبق على الولد ينطبق على البنت
والمهم في الزواج ليس قدر التعليم
المهم قدر التفاهم بين الطرفين وقرب وجهات النظر بينهم

الله عليك يا استاذي المهم قدر التفاهم
هو ده الكلام

الف شكر لمرورك ورايك الجميل